och så har vi den färgglada tjejen nr 4,

Kristina




Kristina heter jag och bor tillsammans med min lilla katt Sigrid i Malmö.
Här pluggar jag till lärare och har avklarat halva utbildningen nu till sommaren.

Jag har alltid älskat bild och form och har målat så länge jag kan minnas.
Att det blev just scrapbooking var självklart då jag även älskar att fotografera.
Jag har scrappat "på riktigt" i ett och ett halvt år och älskar min underbara hobby
mer och mer för varje dag! Jag tycker det är svårt att beskriva min egna stil men
det som binder samman mina layouter är färgerna. Det är alltid de som styr hellre
än vad det är för slags dekorationer.
Jag älskar mönstrade papper och gillar att jobba med olika material och strukturer.


För det mesta är det lo's som jag scrappar, men nu på senare tiden har jag börjat altra
mer och mer och tycker att det är fantastiskt kul!
Lite då och då blir det ett kort, ofta är det då till ett speciellt tillfälle.


På internet kallas jag för *kristina* och ni hittar mig ofta på olika scrapforum runt om på nätet.


Det ska bli jättekul att vara inspiratör hos Storyhouse och jag hoppas att jag kan
inspirera er något litet med mina grejer!


Min blogg hittar ni här

http://kristinasrum.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0