Kort-inspiration

Jag önskar ibland att dygnet hade fler timmar.. då skulle vi visa upp ALLA saker vi gör i butiken, även här i bloggen :)  Men, vi försöker bättra oss och här kommer lite av några jag gjort som finns hos StoryHouse.

Först ut, ett superenkelt, men dekorativt kuvert vikt av Inkidos söta blompapper (rosa är tyvärr slut i butiken). Dekorerad med en ros och embossad Kalasdax med platinum embosspulver. Bild 2 visar sjäva inbjudan som är cirkelformad med söta tårtan från Eat Cake Graphics. Färglagt har jag gjort med polychromospennor och dekorerat med massor av stickles.





Nästa kort är gjort "vitt på vitt"  Inkidos vita skimrande cardstock som kortstomme. Där har jag skurit ut en ruta och fäst vellumet med embossade blommor. Jag använde vitt pulver och stämpeln med liljor från Crafty Individuals. Blev jätteläckert på vellum! Även här har jag dekorerat med en enkel ros och sedan embossat med vitt, tackstämpeln från Inkido.

Det var lite inspiration, såhär sent på söndagkvällen! :) Håll utikik här i morron, för mer inspiration från i lördags när vi hade "lördagsfika med demo" är på gång här i bloggen!



ps. missa heller inte nyheterna från bla Melissa Frances som vi hoppas kommer nu till veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0