Klurigheter

Jag älskar att altra och speciellt göra om gamla grejer till nya.
Här har jag tagit en anteckningsbok som jag köpt billigt och klätt med vit cardstock. 
Pappret är Lime Rickey  från Basic Grey, och det är även från det som jag klippt ut
den blå fågeln som kikar fram.
Fågeln har jag 3d-lackat för att få den att synas ännu mer och även göra den lite mer stabil.
De blå bokstäverna är från s-e-i och ni hittar dom självklart i shoppen liksom papprena.



I den här anteckningsboken tänkte jag klistra in lite olika hjärnjympa-övningar
så som soduku och liknande. Jag har redan en med bara soduku och tar fram
den varje kväll innan jag ska sova. Perfekt att varva ner med.
Extra bra är också att den inte tar så stor plats så jag brukar ta med den när jag åker tåg lite längre sträckor.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0