Klä och dekorera en ram

Halloj där ute i cyberspace!

Fick tillskickat mig bla ett färgglatt papper från Prima, Flirty Little Secrets - Meander,  
som jag här har använt till att klä ramens framsida med.



Har filat kanterna med en nagelfil för att få fram en liten sliten look.
På baksidan av ett ljust rosa cardstock har jag stämplat och embossat textstämpeln
från Inkido med Sonja Aldens text "För att du finns".
Har stämplat kanterna på cardstocken med Inkidos clearstamp lite löst.
Inkidos "Ros" fick plats i ena hörnet och färglades med promarkers.
På det övre hörnet har jag klätt ramen med blommor, lite utstansade löv och swirls
samt minirosor.



De utstansade hjärtanen (ingår i paketet "Just The Edge II" och finns i olika färger) har jag limmat på vitt papper och skrivit texten "jag älskar dig" för hand inuti.
I det nedre hörnet finns också blommor fast här är de dubbelvikta och ihoprullade. (Jag kan ju
inte låta bli att göra det 3-D) :o)
Minirosor, utstansade swirls och löv, några övriga småblommor fick också plats för utfyllnad.
Sist men inte minst så limmade jag det gröna "repet" runt hela ramen :o)

Klicka på de understrukna orden så kommer du direkt till produkterna jag använt!

Hoppas ni får en underbar helg!
Elisabeth

Kommentarer
Postat av: karin/essmo

Jättefin tavla! Så himla fint med texten & alla blommorna! =)

2009-05-09 @ 09:31:54
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0