Ljuvligt Lila

En av mina, genom tiderna, favortifärg är LILA! Här har jag gått loss på Inkidos fina rutiga papper i vårigt lila.

Fotokvalitén denna gång blev inte riktigt bra, men kom gärna förbi butiken och kolla närmare på den fina färgen ;)

Först, ett kort med dom söta fåren från Stampavie. Dom lila blommorna, vita mittblomman och bladen hittar du i butiken och kanten är klippt med scallop-sax. Allt övrigt material finns i butiken!



Sedan gjorde jag ett receptkort i samma stil. Ett trevligt sätt att ge bort ett recept eller helt enkelt bara för att man vill göra lite fint i sin egen receptsamling. Semlorna på bilden är en stämpel från vår egen kollektion och grädden är gjord med Vit Liquid Pearl.
Lila brads i hörnen piffar till det lite extra och på bladen har jag "blingat" lite med shimmerpenna (mer om den i morgon).



En grattistag med tårtstämpeln från Scenic Route med matchande material. Texten är handskriven på små lappar och den lilla kronan från Inkido har jag embossat i guld på brun cardstock. Bandet är även det från Inkido.
Blommorna hittar du här
Alla motiv är färglagda med ProMarkers. (missa inte kursen på torsdag där du får lära dig använda dessa)



Ha en fortsatt skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0