Det här är Mella!





En rar, kreativ och utvecklande kortmakare och scrappare som faktiskt redan är igång med att göra inspirationsmaterial till butiken. Nu släpper vi lös henne även här på bloggen.

Mellas egen Presentation:

Jag, som fått den stora äran att bli inspiratör här hos Storyhouse,
heter Mariell men de flesta känner nog till mig som Mella.


Jag är 37 år och bor strax utanför Ängelholm med sambo och två söner på 16 respektive 5 år.


Våren 2006 upptäckte jag scrapbookingen och tänkte att det nog kunde vara något för mig.
Jag tyckte att det verkade vara en lätt hobby som inte krävde så
mycket plats och material..(tänk så fel jag hade! ;)  )
Jag scrappar framförallt layouter och då oftast om mina barn
men på senare tid har jag börjat scrappa mina barndomsfoton. 
Jag upptäckte nämligen hur blekta de gamla fotona blivit av att sitta i sina album,
så nu har jag börjat skanna in dem för att de ska kunna bevaras för framtiden.


Jag blandar gärna LO-skapandet med att göra kort, minialbum eller altra något emellanåt.
Jag tycker nämligen att det blir roligare om man får lite variation i sitt skapande.
Det ska bli jätteskoj att få skapa för Storyhouse och jag hoppas verkligen att jag ska kunna
inspirera er som kikar in i bloggen och/eller i fysiska butiken.
Vill ni se vad jag skapat tidigare är ni välkomna att besöka min blogg: http://www.mellasblogg.blogspot.com/


Eftersom jag, som de flesta scrappare föredrar att vara bakom kameran
utom de få gånger man ställer sig i någon onaturlig pose framför en spegel eller
ett fönster för att skapa en ny profilbild, så finns det inte så många nya foton på mig.
Jag tror och hoppas att det finns några scrappare därute som känner igen sig i detta ;) 
Ni får därför hålla till godo med min senaste profilbild :)




Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Välkommen :o)

2010-01-14 @ 11:59:39
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0