Nya stämplar

Jag har gjort två kort med våra nyaste stämplar.

Det första kortet har jag använt Inkidos fina rospapper som grund.



Texten är embossad med en blandning av brunt och guldglitter embosspulver. fjärilen (som kommer från Inkido) är embossad med guldpulver, men den är gjord på vellum som jag förstärkt på baksidan med tejp innan jag klippte ut den.

Till det andra kortet valde jag ett papper från Fancy Pants - Cuddlebug.



Stämpeln är vår egen "krukor på rad" och dom är färglagda med ProMarkerpennor.
Texten "till en vän" är även den StoryHouse egen kollektion och är stämplad med svart direkt på pappret.

Blommorna kommer från Prima och finns fler färger i butiken!

Tack för titten!

Ha en skön fredagseftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0