Jajamen...,

Nu är det definitivt höst - vantar på inför morgonpromenaden är ett säkert tecken,
precis som skaparkvällar vid skrivbordet med tända ljus som sällskap i fönsterkarmen
och mörker utanför fönstret - mysigt!

Stort spöklikt träd ur StoryHouse Halloweenserie för i år var en av de stämplar
som jag verkligen längtat efter att få använda. Du hittar den här!

Så här blev resultatet - mitt första höstiga halloweenkort, men absolut inte det sista!



Jag förenar gärna nöje med nytta och försöker glädja någon med mina kort istället för
att bara samla dem på hög - ytterligare en bra anledning att ägna tid åt skapande.
Ta tillfället i akt du också - gör någon glad med ett oväntat höstkort med några personliga rader.

Nedan ser du lite detaljbilder på kortet.
Jag rockade loss med mina älskade (en ganska ny kärlek!) distressdynor, dekorationer, en gammal Magnoliastämpel (texten) och dammade t.o.m. symaskinen.




Jag hade jättekul och hoppas jag inspirerat dig att komma igång med höst- och halloweenkorten.

Ha en härlig måndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0