Inspiration i turkos och brunt

Idag är det helg mitt i veckan och då kanske ni där hemma har lite tid över för skapande!? Själv renoverar jag hus på min lediga tid, så idag blir det inget besök i scraprummet.. men däremot kan jag bjuda på lite inspiration i form av några kort jag gjort tidigare som finns hos StoryHouse



Papper: The Countdown - Sassa Fras Lass (baksidan), Stripe - Mama-Razzi, Newsprint Word - Love Struck
Stämpel: lövranka, all vår lycka embossade i brun/guld pulver



Papper: Aperture - Mama-Razzi
Stämpel: Provdocka, lövranka, Femme Fatale
Dekoration: röd ros



Papper: Stripe - Mama-Razzi
Stämpel: Grattis (stor), myra (finns i butiken)
Dekoration: turkos ros, div blommor

Tack för titten och ha en skön ledig dag!!
(ps. i morron fredag har vi öppet hela dan som vanligt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0