Gör dina egna paket till jul

Den här hobbyn är verkligen underbar, för det finns så mycket man kan göra! Att begränsa sig till kort och/eller layoter är inget för mig, jag gör väldigt gärna egna små askar, påsar, tavlor mm. Den här asken har jag gjort till att lägga min mammas julklapp i och det är StoryHouse stämplar jag embossat i guld på tagen.

Stämplarna: Liten Snöflinga, Mini Snöflinga, Till: Från: (den sistnämnda är slut för tillfället)





Den vackra julrosen i sammet minns jag tyvärr inte var den kommer ifrån, men kanske kan det passa med vår stämpel Stor Julros som alternativ!? :)

Tack för titten och ha en riktigt härlig fredag! Själv ska jag skapa ännu fler juliga alster i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0