Jul-klappat och klart

Det börjar snart bli dags att slå in julklapparna och varför inte göra både eget papper och ettiketter i år!?



Här har jag använt mej av helt vanlig "brunpapp" man slår in postpaket med. Gillar verkligen sånt papper! På paketet har jag stämplat med vår egen stämpel, "stor snöflinga" och använt mig av embossdynan för att få bara ett svagt "vattentryck"-mönster. Papperet kommer att kunna köpas hos StoryHouse nu i veckan!

Till snören har jag tagit natursnöre (finns hos StoryHouse butik) och knutit om.
Det röda sigillet med jultext är även den vår egen stämpel, här färglagd med Promarker-penna. Har även glittrat med röd Stickles på kanten.

Jul-ettiketten, även den vår egen kollektion, är stämplad på vitt albumark och sedan färglagd med Promarker i 3 brunaktiga nyanser.



Hoppas ni provar göra "egna" paket i år!

Ha en fortsatt skön andra advent!




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej... Jag såg på Webshop hemsidan att ni har lite erbjdanden, demo och fika på fredag...!! Låter jätte spännande. Är det nåt man måste anmäla sig till. Eller är det bara att komma in i butiken. Har aldrig varit på en sån så det hade varit spännande.



Maria

2009-12-06 @ 20:12:17
URL: http://marythebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0