Inspirerande skisser o kortpaket på gång

Nu var det ett tag sedan jag bjöd på några skisser, så det är väl hög tid, eller vad säger ni!? ;)
Skisserna, till både kort och Lo, har jag denna gång lånat (med tillstånd) från Primas blogg.
Ett par riktigt läckra skisser som jag själv bara längtar efter att få sätta tänderna i!
Klicka för att se en större bild!

 

Kortskissen passar perfekt till mors dag den 25 maj!  Vill du tex använda en stämpel i stället för blomman på skissen, så har jag ett utmärkt förslag..


 Mors dagsstämpel från StoryHouse egna stämplar.

I morron ska jag paketera maj månads kortpaket! Ni kommer att hitta det i webshopen i morron kväll/fredag fm, samt en närmare titt även här i bloggen. En liten sneakpeak så länge??  ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0