Små knattar!

Jag fick ett fullspäckat paket av Storyhouse att skapa med och här kommer första lo'n!!
Alla har vi ju varit knattar och här är jag (längst till höger) med mina vänner.
Jag utgick från färgerna i fotot och la till lite bling och biljetter.

Jag utgick från en vit cardstock som grund.
Det underbara pappret med fåglarna kommer från basic grey nya serie, Lime Rickey.
De små fåglarna som står på biljetterna är utklippta från pappret och sedan 3d-lackade.
De blå bokstäverna i titeln är från s.e.i. och ni hittar allt i Storyhouse webshop, www.storyhouse.se.



På den genomskinliga blomman från shoppen har jag lagt till lite prickar från rub-ons
så att den ska synas lite tydligare. Bokstäverna är 3-d-lackade och har fått sig lite extra
lyster genom streck med en vit penna och svarta konturer.
Blandade band och en just the edge från Bazzill (finns i shoppen).



Den gröna klammern, bandet och braden är från shoppen.
Hjärtat, bakom fåglarna är utklippt från Teresa Collins Crush med många härliga journaling och tags.
Hjärtat har också den fått en släng av lite 3-d-lack!



Snart får ni se ett altrat projekt som jag påbörjat!!
Hoppas ni har det fint ute i vårvädret!

/Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0