Ett papper - 2 projekt

Jag fick i uppdrag att använda mig av det här pappret från Fancy Pants och det var inga större problem! jag gillar det jättemycket! Perfekt "bakgrundspapper".. (Mall till kortet kommer inom kort!)

Det första kortet, ett "tri fold card" har jag använt mig av följande stämplar:

Provdocka, fågelbur, lövranka, Femme fatale. Det lilla som är färglagt har jag använt ProMarkers.



Nästa alster är en enklare version av "exploding box" Man kan göra i fler flikar, men här valde jag att göra bara en omgång. Beskrivning kommer att finnas i butiken under nästa vecka.

Papper o lövranka som på förra alstret. Här har jag även använt mig av söta flickan från Magnolia (finns ETT ex kvar i butiken) och singlande hjärtat.
Rosorna är nya och trängs på dom dignande faten med blommor hos StoryHouse :)





Gulddetaljerna är målade med gelpenna i guld och jag har färglagt med ProMarkers.

Välkommen in till butiken för att titta närmare på alstren, samt nyheterna som kommit denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0