Bus eller godis

Här kommer min andra snabbfixade lilla godisask. Jag gjorde samma ask i påskas med helt annan stil och tänkte att den passar ju jättebra till halloween med! Titta gärna på det inlägget, för där ser man lite bättre hur jag byggt ihop den. Jag klippte nämligen små jack i sidoflikarna för att kunna forma den längs ytterkanten.

Den här asken gjorde jag av prickigt (ja, jag är tokig i prickiga papper!!) papper från My Minds Eye och knöt en stor rosett av tyll i handtaget. Tyll är så bra, för det blir snabbt och enkelt volym. Spöket är monterat på 3D-kuddar och texten har jag tryckt ut med min gamla hederliga DYMO.



Mallen till asken hittar du här: http://www.4shared.com/photo/hXkV_FF6/ggformadkorg.html

Håll utkik, för det kommer mer inspiration framåt kvällen :)

Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0