Julig tändsticksask

Hoppas ni haft en skön helg!? Här i Skåne har vi haft fint väder, men väldigt kallt. Inte utan att man nästan börjar få lite julkänslor ;)

I stället för en blomma eller kanske i stället för ett julkort.. Varför inte göra en fin tändsticksask att ge bort!?  Jag har använt StoryHouse nya julstämpel "Nisse i strumpa" på min ask. God Jul-texten på banderollen är stämplad med brun Distress Ink och på baksidan gjorde jag en snabb och enkel lösning. Jag embossade en annan av StoryHouse nya julstämplar, "Med önskan om en..."




Hoppas ni blev sugna att göra egna tändsticksaskar, för det är jättekul och går snabbt att göra!

Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0