Juliga tags

Ibland vill man göra det lite enklare, men inte för den sakens skull mindre fint, och då kan en
tag vara på sin plats. Här har jag gjort två olika varianter med jultema i härligt bruna toner.

Tag nr 1 stämplar: Poststämpel, Naturlig Julgran, Gammaldags Ängel och God Jul skrivstil
Tag nr 2 stämplar: Hörnswirl, Julskylt (bladet bakom rosen) och Hälsning i juletid

Bägge är svampade med 2 olika brun Distress Ink i grunden och stämplade med samma färger på motiven. Ängeln valde jag att färglägga lite svagt för lite mer bokmärkeskänsla. Jag använde Promarkers i färgerna: Mustard, Blush, Sunkissed Pink och Pastel Green. Tag nr 1 är dessutom sprayad med guldmist.




Prova du med! Det är enkelt, snabbt och roligt att göra tags och man kan göra precis vilken stil man vill!

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Grymt snyggt! Är väääldigt sugen på de fina julstämplarna... jag som inte varit sugen på att göra julkort på flera år. =)

2010-10-13 @ 12:20:56
URL: http://annab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0