Mer halloween

Jag ville göra ett halloweenkort som inte gick i dom traditionella färgerna - orange, svart, lila..  
så jag satsade på camouflagegrönt och svart i stället, med en touch av rött på stämpeln med hjärtat som hänger i en tråd. Spindelnäthörnet är gjort så det passar perfekt ihop med hjärtat. Bakgrunden har jag svampat med Distress Ink - Old Paper och kanterna i övrigt är chalkade med Distress Ink - Black Soot



Det mönstrade pappret i bakgrunden kommer från Basic Grey, där jag även klippt ut döskallen ifrån. Kvistarna är utstansade i svart för att passa in och bandet kommer från Panduro.

Tack för titten idag, i morron kommer julig inspiration här i bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0