StoryHouse stämpel - Järngrind...

är lite lagom romantiskt höstig - i min smak och kommer att användas till vårens kort också.
Här har jag använt den på ett av mina Halloweenkort.
Även Fladdermössen och Eklöven (färglagda lite slarvigt för en höstig look med Promarkers) 
kom till användning på det här kortet.



Jag fastnade för Teresa Collins pappersserie Giving Thanks, som går i färgerna
orange/vitt/grått och svart, och dem har jag använt bl.a. till det här kortet.

StoryHouse stämplarna som jag använt hittar du här: Järngrind, Fladdermöss, och Eklöv.
Klicka på namnet så kommer du rätt i shopen.

Booo...-stämpeln är en gammal kär Magnoliastämpel som jag köpte för
evigheter sen, vet inte om den alls finns kvar till försäljning hos dem.

I min blogg har jag skrivit lite mer utförligt hur jag gjort kortet om du är nyfiken på det.
Besök mig gärna här: http://joyfulcrafting.blogg.se!
Eftersom det är min privata blogg skriver jag om lite ditten o datten där,
allt från recept till boktips vidare till favoritsidor på nätet osv.

Lite detaljbilder på kortet:

 

Ha en härlig onsdagseftermiddag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0