Tänd ett ljus!

Hej igen!  trodde ni att vi hade glömt er?! Ingen fara, ibland kommer vardagen emellan bara... Misströsta inte, jag har laddat upp med inspiration och ett par mallar inför helgen till er!

Här kommer en tändsticksask som jag gjort och den går i svart, beige o mörkrött - inte heller kanske dom vanliga halloweenfärgerna, men dom matchar hemma hos mig ;)

Stämplarna jag använt är:  Glad Spindel, Halloween text, Julettikett och Textblomma




Julettiketten stämplade jag bara ytterkanten av så jag fick själva ramen. Textblomman har jag stämplat två gånger på beige cardstock och därefter skrynklat ihop. Perfekt i mitten där - en röd ros! Kvistarna är utstansade i svart. Lilla glada spindeln var lite svår att stämplar på strukturerat papper, men jag fyllde i lite med en penna efteråt så blev det bra ändå.  Det mönstrade pappret kommer från My Minds Eye.

Nu ska jag bege mig ut och helghandla lite, men senare ikväll kommer jag att visa lite fler alster :)
Ha en riktigt skön fredag och tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0