Smygstartar julen lite

Jag vet, jag vet.. det ÄR långt kvar till jul, men jag har några alster att visa ändå... bara för att ni ska börja längta lite grann ;) Stämplarna kommer från vår julkollektion 2009, men finns fortfarande till försäljning. En helt ny julkollektion är under produktion och kommer att släppas på mässan i Helsingborg.



På det första kortet, som fick gå lite i pastell o turkost, så har jag använt följande stämplar:

Glad Tomte, God Jul korsstygn (embossad med bronspulver) och Julgran



Den här tagen blev väldigt populär förra julen! Bakgrunden är svampad med brun distressdyna och ovanpå har jag stämplat (med samma dyna) Stor Snöflinga och Liten Snöflinga. Julcupcaken är färglagd med promarkers och röd stickles på strösselprickarna.



Tack för titten idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0