God fortsättning på er!

Hoppas ni överlevt julmat och släktträffar och även hunnit vila lite!? :) Själv är jag just hemkommen från snöiga norrland och har verkligen fått längta efter mina stämplar och papper!

Medan jag har varit borta har Jessica hunnit planera lite roligt aktiviteter och det första som händer är en ny Scrap/Kortmakarkväll i butiken

Nu när julen är över, behöver vi göra ny skyltning till butiken och jag ska att sitta och göra bl a Alla hjärtans-kort torsdagen den 14 januari. Kom och håll mig sällskap vettja!!
Boka en plats och ta med dina basvaror (lim, chalk, skärmaskin å sånt) för att komma igång efter julen.
Vi skapar mellan kl. 17 - 21
Papper och dekorationer köper du i butiken.
Kostnad 50 kr och så bjuder vi på lite fika under kvällen.

Butiken är även öppen för er som bara vill komma förbi och handla på kvällstid i lugn och ro,
prata bort en stund och se vad vi knåpar ihop!

Varmt välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0