Juligt och gott

Som ni säkert redan märkt, så gör jag gärna julkort i alla möjliga färger! Jessica gav mej det här pappret från Basic Gray och en påse marschmallows och bad mig göra en godispåse. Inga problem, jag älskar ju rosa! :D





Stämpeln jag använt är ny från i veckan och kommer från Inkadinkado. En jättesöt snögubbe, som fick bli rosa.
Jag fyllde i en del swirls i motivet med gelpennan "Stardust". Det gav extra liv åt motivet, trots att det är svårt att visa på bild.
Papperet har ju så fina snöflingor, så jag höll igen på dekorationerna här. Bara lite text med DYMO-apparaten.

Såna här små presenter är verkligen jättekul att göra och i skrivande stund sitter jag och knåpar på en påse med halloween-tema. Mer om halloween och påsen senare i veckan :)

Ha en fortsatt skön söndagskväll!



Kommentarer
Postat av: Marita

ÅH!! Så LJUVLIG den är! Blir..(nästan..hi hi..) t.o.m. sugen på snöbollarna.;))

Hoppas det är okej att jag ..bara liiiite..liftar din ide´?Blinkar allt vad jag kan. :D



(Jag är den personen som du hjälpte med inspirationen till en tavla med "Country-stil", i butiken.Den blev MYCKET uppskattad!;)).)



Fortsätt jobba på i din UNDERBARA stil!

Du är en inspirationskälla för mej,både här och i butiken.



Har varit inne flera ggr och kollat på dina fina alster men "fegat" för att skriva kommentar innan bara...blyger L



Ha nu en fortsatt skön Torsdags kväll!



Mvh å en kram..:)



Marita

2009-10-15 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0