Dan före dan..

Två dagar före "dan" och fredag går mot sitt slut.. Tänkte visa ett helhäftigt hus man kan bygga om man har riktigt bra tålamod :) 
Jag ville så gärna, men tiden räcker inte till allt man vill tyvärr.. Kanske nån av er känner er sugna att göra det!?



Här hittar ni länken till sidan med mallen:
 http://www.haunteddimensions.raykeim.com/index322.html


Jag tänkte avsluta med att bjuda på en musikvideo från en av mina favoritfilmer "Nightmare before christmas" och dessutom så gillar jag låten med ;) 



I morron kommer två stycken mallar, så ni hinner med att göra snabba godisväskor och kort till ev. spöken som kommer på besök :) Vid lunchtid kan ni räkna med att hitta dom här, så vi ses i morron igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0