Halloween i Svart & Vitt

Dom traditionella färgerna på halloween är väl svart och orange, men jag gillar att göra det lite på mitt eget lilla vis ;)  Här har jag gjort ett kort i endast svart och vitt där stämplarna fått vara i fokus.

Spindelnäthörnet passar bra ihop med Järndekorationen i hörnet och för att binda ihop allt, så har jag ritat vidare på den ojämna ramen runt hela kortet med svart penna.

Den randiga krumeluren har jag förstärkt det vita på med min vita penna och den andra "svart krumelur" har jag stämplat med Distress Ink - Pumice Stone i bakgrunden på den andra. Bakgrunden är svampad med svart Distress Ink. Pumpan och Pumpalyktan har jag färglagt med Promarkers i olika grå nyanser.




Håll ögonen öppna för mer halloween är på gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0