Scrapliften - Hellas version

I höstas hittade Jessica en LO på Inkidos blogg som hon scrapliftade och tanken var att jag också skulle "lifta" den samtidigt. MEN tiden har en tendens att rinna iväg (hrmm.. hehe) så min version tog ända tills nyligen att få klart.

Men bättre sent än aldrig, här kommer min LO "Japansk Körsbär"



Materialet jag använt är:

Papper:
Brunrutigt från Inkido (tyvärr slutsålt)
Melissa Frances - Janice Die Cut Paper
Jenni Bowlin - Vintage Black Ledger
Vitt mullbärspapper bakom rubriken. (finns i butiken)

Dekorationer:
Rosa blommor (finns i butiken), div minirosor, Bruna blommor, Rosa Pärlswirls, Stämplat motiv av Inkidos "Almanacka"

Jessicas variant hittar du genom att klicka här

Dessutom så scrapliftade även en av våra kunder, Anette, samma LO och hennes version hittar du här

Fotot på körsbärsträdet är taget förra våren på parkeringen utanför StoryHouse. Förstå vilken underbar utsikt vi har!! :)  Det måste vara dom absolut vackraste träden tror jag...

Tack för titten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0